Vill du bli en av oss?
Just nu har vi inga lediga tjänster men tar gärna emot spontanansökningar.
Ser du dig själv som en rådgivande lönespecialist som triggas av att våga leverera lite mer än förväntat?
Vågar du utmana dig själv att tillsammans med oss på HeyPayDay och våra kunder bygga ett blomstrande företag som sätter hälsan och personen främst men värnar alltid om kundens bästa?
Lönekonsultrollen hos HeyPayDay är varierande, där får du möjligheten att arbeta både som interimskonsult och internt med våra egna outsourcingkunder.
Du har mångårig erfarenhet av att självständigt arbeta med att planera ditt dagliga arbete samt månadens uppgifter under en 12 månaders period. Att du själv söker efter information och vill hålla dig uppdaterad med de senaste lagarna och reglerna inom lön, är en självklarhet.
HeyPayDay är den lilla lönebyrån med den långa erfarenheten och det stora engagemanget. Vi är en auktoriserad lönebyrå som är personlig, proaktiv och gör payday till en perfekt dag för våra kunder.
Vi bygger upp vårt företag bit för bit och ser till att hålla focus på hälsa och personlighet. Vi bjuder på oss själva och delar gärna med oss av våra kunskaper. Vi har idag inriktat oss på 4 affärsområden, Outsourcing, Interimslösningar, Rådgivning Lön & HR samt Verksamhetsutveckling.
Vårt krav är att du antingen är auktoriserad genom SRF med flera års erfarenhet eller har arbetat minst 10 år som självständig lönespecialist. Du har tidigare arbetat som konsult eller med outsourcing. Svenska och engelska kan du flytande i tal, skrift och läsförståelse.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Vi tillämpar 38 timmars vecka samt 30 dagars semester. Friskvård till alla anställda. Arbetsplatsen varierar mellan HeyPayDays kontor, kunden och ditt eget hemmakontor. Försäkringar och övriga förmåner presenteras närmare vid kontakt.